Altres notícies

Preguntes freqüents sobre el doctorat a la URV

Quina diferència hi ha entre la menció de doctorat industrial del títol i el projecte de doctorats industrials de la Generalitat?

La menció de doctorat industrial al títol de doctor es pot obtenir quan concorren els requisits adequats. Aquesta és només una menció al títol, i no implica cap finançament.

El programa de doctorat industrial de la Generalitat és un programa de finançament conjunt entre la universitat i les empreses. Els doctorands que s’acullen en aquest programa de finançament poden sol·licitar al final del seu doctorat la menció de doctorat industrial al seu títol.

A més a més, existeixen altres programes de finançament de doctorat industrial per part del ministeri i de la Unió Europea, que també donen dret a la menció de doctorat industrial al títol de doctor.