Altres notícies

Preguntes freqüents sobre el doctorat a la URV

Quina diferència hi ha entre la menció internacional i la cotutela internacional?

Aquestes dues opcions de menció són posibles en el títol de doctor i certifiquen que la tesi ha estat feta amb col·laboració internacional.

En el cas de la menció internacional, els doctorands de la URV han de fer una estada mínima de 3 mesos en un centre de recerca o universitat estrangers, redactar la tesi en una llengua internacional i un dels membres del tribunal ha de provenir d’una institució estrangera, entre d’altres requisits.

En el cas de la cotutela internacional, els doctorands de la URV també hauran d’estar matriculats a una altra institució estrangera fent el doctorat, amb una estada mínima de 6 mesos en cadascuna de les institucions, s’haurà de fer un conveni de cotutela que reguli el doctorat, haurà de tenir directors de tesi en ambdues institucions i finalment rebrà el títol de les dues institucions amb una sola defensa.

Pujar